Profeti (salallahu alejhi ue selem) ka thėnė: Ēdo punė e
ka kulmin e vet e mbas kulmit vjen rėnia, nė qoftė se kjo
rėnie mbetet nė nivelin e sunetit tim, ky person ėshtė i
udhėzuar e nėse rėnia e tij bie nėn sunetin tim (pra
largohet nga suneti i profetit) atėherė ky person quhet i
humbur.
.
Pra nga ky
hadith kuptohet se kufiri midis udhėzimit dhe humbjes ėshtė
suneti i Profetit (salallahu alejhi ue selem).
Llojet e
rėnies
1.
Dembelizmi dhe rėnia e pėrgjithshme nė tė
gjitha adhurimet duke i urryer ato.
Kjo
ėshtė gjendja e munafikėve. Sure Nisa ajeti 14: Vėrtetė,
munafikėt pėrpiqen qė tė mashtrojnė Allahun, porse Allahu i
mashtron ata (pėr shkak tė mashtrimit tė tyre)
dhe kur ngrihen pėr nė namaz ngrihen si dembela e qė ti
shikojnė njerėzit dhe nuk e pėrkujtojnė Allahun veēse pak.
Nė njė ajet tjetėr Allahu thotė: Ajo gjė qė i ka ndaluar
munafikėt qė tu pranohen punėt e tyre ėshtė se ata mohuan
Allahun, Profetin e Tij, e kur vijnė nė namaz vijnė duke
qenė dembela dhe atė qė e shpenzojnė, e shpenzojnė duke e
urryer.
2.
Dembelizmi dhe rėnia nė disa adhurime duke mos patur
dėshirė pėr kryerjen e tyre, porse pa i urryer ato.
Kjo gjendje
ndodh tek shumė muslimanė, tė cilėt pasojnė epshet e tyre,
por nuk janė nė kundėrshtim me Allahun e janė brenda
kufijve tė fesė. Allahu thotė nė suren Munafikun ajeti 10:
Nė zemrat e tyre ka sėmundje dhe Allahu ua shton atė.
3.
Dembelizmi dhe rėnia e pėrgjithshme kur
shkaku i kėsaj gjėje ėshtė trupi dhe jo zemra.
Ky person ka
dėshirė pėr tė adhuruar Allahun, por nuk ka mundėsi fizike,
si p.sh: thotė do tė agjėroj tė hėnėn dhe tė enjten, por nuk
mundet. Kjo gjendje vjen nga bėrja e gjynaheve, tė cilat tė
largojnė nga veprat e mira.
4.
Dembelizmi dhe rėnia e pėrkohshme, njė
gjendje qė ndodh rallė herė.
E kjo gjendje
ėshtė e zakonshme, nė pėrgjithėsi shkaku i kėsaj gjėndjeje
ėshtė lodhja ose sėmundja e trupit, gjė qė u ka ndodhur edhe
sahabėve tė Muhamedit (salallahu alejhi ue selem). Nga Imam
Muslimi trasmetohet se Handale (Allahu qoftė i kėnaqur prej
tij!) ka thėnė: Mė takoi mua Ebu Bekri (Allahu qoftė i
kėnaqur prej tij) e mė tha si ndjehesh, o Handale? I thashė
se jam bėrė hipokrit. Mė tha: Subhanallah, ēfarė po thua o
Handale e unė i thashė: O Ebu Bekėr! Kur ulemi me Profetin
(salallahu alejhi ue selem) ai na pėrkujton xhenetin dhe
xhehenemin e neve na duket sikur i shohim ato (kaq tė
lartė e kishin imanin nė ato momente) e kur ndahemi nga
ai dhe shkojmė nė shtėpitė tona meremi me familjet, fėmijėt,
gratė etj., dhe harrojmė xhenetin, xhehenemin etj. Ebu Bekri
(Allahu qoftė i kėnaqur prej tij) tha edhe unė e kam kėtė
gjė, pastaj shkuam te Profeti (salallahu alejhi ue selem) tė
dy, e Handaleja i tha atij, ēfarė i tha dhe Ebu Bekrit (Allahu
qoftė i kėnaqur prej tij) . E Profeti (salallahu alejhi ue
selem) tha: Pasha atė qė ka nė Dorė shpirtin tim! Sikur ju
tė vazhdonit nė kėtė gjėndje tė pėrkujtimit tė fortė ndaj
Allahut siē jeni kur jeni me mua, atėherė do tju jepnin
dorėn melaiket nė shtėpi apo nė rrugė, por, o Handale, njė
orė (kėshtu) e njė orė (ashtu, kėtė e pėrsėriti
tri herė).