Imam Lalekai thotė se e ka lajmėruar Ebu
Abdilah Muhamed ibn Ibrahim imb Muhamed ibn Harest
Nexhirnij, duke lexuar para tij thotė se ka dėgjuar Ebul
Kasim Abdul Xhebar ibn Shiraz ibn Jezid el Abij (shok i Sehl
ibn Abdilah) tė thotė se ka dėgjuar Sehl ibn Abdilah kur
ėshtė pyetur se si ta dijė njeriu qė ėshtė pasues i sunetit
dhe xhematit. Thotė: Nėse e njeh se nė veten e tij posedon
10 gjėra:
-Nuk e lė xhematin (e muslimanėve)2
-Nuk i shan shokėt e Profetit (alejhi selam)3
-Nuk i lufton muslimanėt me shpatė4
-Nuk pėrgėnjeshtron kaderin5
-Nuk dyshon nė besim6
-Nuk debaton pėr sy tė njerėzve, por pėr tė
vėrtetėn7
-Nuk e lė namazin e xhenazes sė muslimanėve,
pėr shkak tė gjynaheve tė tė vdekurit8
-Nuk e lė dhėnien e mestit mbi meste9
-Nuk e lė namazin me xhemat pas ēdo
gjykatėsi (imami), qoftė i drejtė apo zullumqar.10
Pėrktheu: Erion Sula
____________________
1 Ai ėshtė Sehl
ibn Abdilah ibn Junus, asket dhe adhurues, Ebu Muhamed
Tusturij. Ishte dijetar dhe muhadith. Nga thėniet e tij
kujtojmė: Nuk ka ndihmėtar tjetėr pėrveē Allahut dhe nuk ka
tjetėr udhėzues perveē tė dėrguarit tė Allahut. Nuk ka
furnizim tjetėr pėrveē devotshmėrisė dhe nuk ka punė vetėm
se me durim. Vdiq nė vitin 283 h.
2 Duke u
bazuar nė thėnien e Profetit (alejhi selam): Kush e lė
xhematin dhe vdes nė kėtė gjendje, ai vdes si injorant.
Muslimi.
3 Duke u bazuar
nė thėnien e Profetit (alejhi selam): Mos i shani shokėt e
mi. Betohem nė Atė nė Dorė tė tė Cilit ėshtė shpirti im,
nėse ndonjeri prej do tė shpenzojė sa kodra e Uhudit nuk do
ta arrijė shpenzimin e tyre, qoftė sa njė grush apo dy
grushta. Buhariu dhe Muslimi.
4 Duke u bazuar
nė Fjalėn e Allahut nė suren Huxhurat ajeti 9 Nėse dy
grupe besimtarėsh tentojnė tė luftojnė ndėrmjet tyre, ju
pajtoni ata, e nė qoftė se ndonjėri prej tyre e sulmon
tjetrin, atėherė luftojeni atė grup qė vėrsulet me pa tė
drejtė, derisa t'i bindet udhėzimit tė Allahut, e nėse
ktheheni, atėherė me drejtėsi bėni pajtimin ndėrmjet tyre,
mbajeni drejtėsinė, se vėrtet Allahu i do tė drejtėt.
si dhe nė thėnien e Profetit (alejhi selam): Mos u bėni pas
meje mohues e tė godisni njeri-tjetrin. Buhariu dhe
Muslimi.
5 Duke u bazuar
nė thėnien e Profetit (alejhi selam): ...tė besoni se e
mira dhe e keqja vjen me caktimin e Allahut. Buhariu dhe
Muslimi.
6 Duke u bazuar
ne Fjalėn e Allahut: Besimtarė janė vetėm ata qė i
besuan Allahut, tė dėrguarit tė Tij, e mandej nuk dyshuan
dhe pėr hirė tė Allahut luftuan me pasurinė dhe me jetėn e
tyre. Tė tillė janė ata tė vėrtetit. Huxhurat, 15.
7 Duke u
bazuzr nė hadithin: Debatimi pėr Kuranin ėshtė kufėr.
Ndėrsa tek Buahriu thuhet: Njerėzit mė tė urryer tek Allahu
janė debatuesi i fortė nė fe mė qėllim fitnen.
8 Allahu i
Lartėsuar thotė pėr mohuesit dhe munafikėt: Dhe asnjėrit
prej tyre kur tė vdesin, mos ia fal namazin (e xhenazes)
kurrė, e as mos qėndro pranė varrit tė tij (pėr lutje e
vizitė), pse ata mohuan Allahun dhe tė dėrguarin e Tij dhe
vdiqėn kryeneēė. Teube, 84. Me fjalėn fasikinė nė
kėtė ajet ėshtė pėr qėllim kufri. Ndėrsa mėkatarėve, profeti
(alejhi selam) ia ka falur xhenazen e tyre, e tė gjithė
njerėzit janė mėkatarė.
9
Kjo ėshtė nga ēėshtjet e fikhut, por
dijetarėt e kanė futur nė akide, pėr shkak se disa
bidatēinjė (reuafidat) nuk e lejojnė marrjen e mestit mbi
meste dhe i kundėrshtojnė tė gjitha argumentet e sakta qė
flasin pėr lejueshmėrinė e tij. Njė nga argumentet qė ata
kundėrshtojnė ėshtė hadithi qė gjendet nė Sahihun e
Buhariut dhe tė Muslimit transmetuar nga Mugire ibn Shube i
cili ka thėnė: Profeti (alejhi selam) ishte duke marrė
abdes dhe unė shkova pėr tia hequr mestet. Ai mė tha: Mos
i hiq se une i vesha tė pastėrta. Pastaj i dha mest sipėr
tyre.
10
Sipas fjalės sė profetit (alejhi selam):
Faluni pas ēdo (imami) besimtar (i mirė qoftė apo i
padrejtė). Transmetoi Daru Kutni nga Ebu Hurejra. Nė njė
transmetim tjetėr tė Ebu Daudit thuhet: Namazi (falja ne
xhemat) ėshtė obligim pėr ju.